【中英歌詞】Jeremy Zucker & Chelsea Cutler / you were good to me








.
.
.



L y r i c s   /   C o m p o s e 

Jeremy Scott Zucker Chelsea Cutler


T r a n s l a t e

https://theminikk.blogspot.com/



.
.
.



C o l o r    M a r k s

\\\\\ Jeremy Scott Zucker

\\\\\ Chelsea Cutler

\\\\\ Jeremy Zucker & Chelsea Cutler





.
.
.






Lyin' isn't better than silence
說謊 沒有比沉默更好

Floatin', but I feel like I'm dyin'
漂浮著 但我覺得我似乎正在死亡







Still, no matter where I go
仍然,不論我去哪裡

At the end of every road
總會在路的盡頭想起你

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好

You were good to me, yeah
你曾經對我來說是那麼美好的存在







I know it's easier to run
我知道,逃跑是更容易的選擇

After everything I've done
在我做了這些事情之後

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好








You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好







Leavin' isn't better than tryin'
離開,沒有比努力一試更好

Growin', but I'm just growin' tired
我正在努力成長,但我已經疲於催促著自己成長







Now I'm worried for my soul
現在,我擔心著我的靈魂

And I'm still scared of growin' old
而且我還害怕著成長、變老

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好

You were good to me, yeah
你曾經對我來說是那麼美好的存在







And I'm so used to lettin' go
然而,我已經太熟悉於放手

But I don't wanna be alone
但我真的不想變得孤單一人

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好

You were good to me, yeah, oh
你曾經對我來說是那麼美好的存在







God only knows where our fears go
只有神,永遠知道我們的懼怕去了哪裡

Hearts I've broke, now my tears flow
我的心已經碎了,現在,連我的眼淚也飄落

You'll see that I'm sorry
你將會明白,我是真的真的很抱歉

'Cause you were good to me
因為你曾經對我來說是那麼美好

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好的存在







And now I'm closin' every door
現在,我正在關閉我的每一扇門

'Cause I'm sick of wantin' more
因為我已經厭倦想要更多的自己

You were good to me
你曾經對我來說是那麼美好

You were good to me, yeah
你曾經對我來說是那麼美好的存在







Swear I'm different than before
我發誓,我已經和從前不一樣了

I won't hurt you anymore
我不會再傷害你任何一點

'Cause you were good to me
因為你是我曾經的美好









=================================================


轉載請務必標住來源,並附上原文網址,感謝支持與尊重:)


=================================================

留言